سایت جوجوهای منسایت جوجوهای من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

شیطون های خونه ی مـــــــــا

سال 1393 مبــــــــارک

1393/1/15 18:58
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

عیدتون مبــــــارک انشالا که سال خوبی داشتین و از این بعد هم ادامه دارهقلب

خب سفره هفت سین 93 :

اینم ماهی که هنوز جون سالم به در برده و هنوز وداع نگفتهنیشخندنیشخند

اینم هدیه ی نی نی های خوشگل من به بنده :

اینم نی نی های جون جوونیِ منننن:

سارای خــــــاله جونیقلبقلبقلب

محیای عمه جونی تو سیزده بدرقلبقلبقلب

ثمین عمه جوونی در حال گوجه سرخ کردنقلبقلبقلب

سامان عمه جوونی قلبقلبقلب

اینم سارا و محیای من تو سیزده بدر قلبقلبقلب، ثمین و سامان هم شیراز بودن امسال سیزده بدر جاشون خالی قلقلی هاقلبقلبقلب

پسندها (2)

نظرات (1)

مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 3:03
سلام عاطفه جون مهربونممم ببخشید دیر اومدممممممممم سال نو مبارککک میبوسمتون همه تونوووووووووو دوستت دارم بامعرفتتتتت
خاله و عمه عاطی
پاسخ
سلام عزیـــــــزم خوش اومدی گلم مرسییی