سایت جوجوهای منسایت جوجوهای من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

شیطون های خونه ی مـــــــــا

مسابقه دعوت شده ی من:))

1392/4/11 4:05
259 بازدید
اشتراک گذاری

زن داداش گوگولیم منو به این مسابقه دعوت کرد

با تاخیر جواب دادم شرمندهخجالت

- بزرگ ترین ترس زندگی شما ؟

از دست دادن عزیزای زندگیم

 

اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟

انگولک به زندگی همه میکردمniniweblog.com تا بفهمن نامرئی بودن چه حالی میدهشیطان

 

اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشته باشه اون آرزو چیه؟؟

رسیدن همه به آرزوهای بزرگ دلشون - شفای مریضا - برآوردن شدن آرزوم

غول چراغ جادو ساااااااکت من به 5 یا 12 تا حرف آرزوهام تموم نمیشهniniweblog.com

خخخخخخخخخخخخخخخخخخعینک

 

از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟

 اسب چون عین خر می مونهniniweblog.com

 

- کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟    

فوتبالیستا niniweblog.com

فقط سوباسا هر وقت میخواست گل بزنه 490درجه پاهاشو باز میکردم من خودمو سفت نگه میداشتم که یهو میگفت : ادامه برنامه در قسمت بعدniniweblog.com

 

در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

من کلا خودم کلمه تبحر رو درست کردم بعد اومدی از من از تبحر میپرسی؟؟niniweblog.com

همه غذایی بلدم اما به جز مرغ و گوشت لوبیا و انواع خورشت و ماکارانی و سوپ و باقالی پلو و ماهیniniweblog.com و کباب و ....

بقیه رو بلدم خجالتniniweblog.com الان من دهنمو ببندم بهتر نیس ؟؟niniweblog.com

 

اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

هر چی به فکرم رسید به دهن خوش آید niniweblog.comو قهر کردنniniweblog.com

 

با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟

یه مرغ دارم تا نداره 

از خستگی نا نداره

از خوشگلی دریا نداره 

به اورانیومش نمیدم

به هیچکسونش نمیدم

niniweblog.com

دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟

واوایلااااااا لیلییییییی

دوستت دارم خیلی

من آدم بشو نیستم niniweblog.com

بذار یه فلسفی بگم که عاشقشم:niniweblog.com

تو کیستی که من اینگونه بی تو بیتابم      شب از هجووم خیالت نمی برد خوابم

تو چیستی که من از هر موج تبسم تو      بسان قایق شکسته روی مردابم

 

اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده
سفر کنید آن روز کدام است ؟ 

یه روز خیلی خوب با بهترین دوستم تو خونشون پارسال

 

شما چه رنگی هستید و چرا ؟ 

آبی، آروم و صادق اما امان از زمانی که طوفان راه بیوفتهniniweblog.com

 

اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟

لوس آنجلس یا شَر آنجلس یا بیمزه آنجلس

هر کدوم باشه خوبه

از قدیم گفتن شتر در خواب بیند پنبه دانه niniweblog.com

 

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون؟

 

فضولی آخه تو ؟؟بزنمش همچییییننننniniweblog.com

 

- اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات و امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن ؟   

بهترین دوستم و خودم ، همین و بس ، آدم صرفه جوییم جون خودمniniweblog.com

                                              
اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود ؟  

انتظار

- کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟

دلم واسه دوسته گوگولیم خیلی تنگ شدم

 و مشهد(امام رضا) و جمکران واقعا دلم هواشونو کرده

 

اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

جنگلیهای خونه ی ما

 

خودت  رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟

گیلاس چون وقتی میبینمش رو اعصابمه باید همه اشو بخورم niniweblog.com

مثل وقتی که من میخوام حال کسی رو بگیرم میرم رو اعصابشniniweblog.com

 

سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟

زودرنج ،حساس به حرف کسی که برام مهمه ، خودت بگو سومی روniniweblog.com


کاشکی ..........؟

همه تو این دنیا خوشحال بودن بدون هیچ دلیلی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
11 تیر 92 8:54
آرتین در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 293 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
ارلا
12 تیر 92 12:11
خوب بودجواب هات